pondělí 21. dubna 2014

Cupcake cup 2014

Přípravy na první brněnský Cupcake Cup, pořádaný Verčou (Z ghetta blog), započaly už v pátek. Odpoledne jsem napekla a naplnila těsto a z narozenin kamarádky jsem odešla před půlnoci, abych byla vyspaná a v klidu. Přes všechna tato opatření, stejně nešlo nic podle plánu. Krém nestačil (protože jsem zapomněla druhou misku doma), za pět minut dvanáct (doslova) jsem začala improvizovat a to jsme se měli jako pekaři dostavit na místo konání o půl druhé. Vám se to možná bude zdát jako hodně času, ale nebylo, ještě když jste neorganizovaní a obyčejně se vyžíváte v chaosu a v pozdních příchodech (ale zlepšuju se!). To ani nemluvím o tom, že v bytě lednička i skřínky zely prázdnotou jako moje peněženka, v které bylo 20 korun (takže nákup něčeho nepřipadal v úvahu). Po zapojení fantazie a jediné suroviny, kterou mám kdekoliv sebou a to čokolády jsem sílou vůle vytvořila čokoládový krém. No ale ani tenhle krém nestačil (špatná karma asi), tak jsme zoufale volala před půl jednou mámu, aby táta přece jen druhou misku s krémem přivezl.
Zapomněla jsem i na právě probíhající půlmaraton, i když toho jsem se dalo by se říct též účastnila, akorát jsem běžela na druhou stranu (několik vtipných chlapců si toho všimlo a nenechali si poznámky pro sebe) a to k nádraží pro krém. No nějak jsem v bytě cupcaky nazdobila a trochu zoufale vyšla, s tím, že si udělám ostudu (a že se už nikdy nebudu na nic těšit).

Na místě ze mě všechno spadlo, protože všichni byli milí a usměvaví a všude samej cupcake. Začali jsme načas a prvních 15-20 minut jsme hodnotili vzhled. Pekařů a tedy druhů cupcakes bylo 18, takže konkurence veliká.
Poté jsme přešli k tomu hlavnímu, a to ochutnávání. U desátého vzorku jsem už nemohla, a říkala si, že na to kašlu, ale byla jsme příliš zvědavá, jak chutnají, tak jsem po menších pauzách (a asi litru vody) kolečko dokončila a dohodnotila. A pak už se čekalo napjatě na výsledek.



Na prvním místě skončily v hodnocení poroty Kopřivé cupcakes s cheese krémem a sedmikráskovým medem (hodně originální a neobyčejná chuť) a na třetím moje Kakaové cupcakes s kaštanovým plnění a bílým krémem.



Od veřejnosti první místo získaly Mrkvové cupcakes s krémem z bílé čokolády (moc dobrý a moc hezký, zaslouženě získaly i celkově cenu za vzhled) a druhou cenu jsem si odnesla já.


A do třetice (říkám to pořád, že je to moje šťastný číslo) jsem si rukou potřásla s Verčou za celkově nejlepší chuť. Juch!


P.S. zbytek fotek najdete zde a recept zde :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...